עצרת מחאה בקבר רחל: "אל תהרסו את אוהל הלימוד"

    נתי קאליש No Comments on עצרת מחאה בקבר רחל: "אל תהרסו את אוהל הלימוד"

    לפני זמן קצר נערכה עצרת מחאה בחניון מתחם קבר רחל בעקבות פירוק האוהל שהיה במקום ושימש את הלומדים והמתפללים הרבים שמגיעים למקום. בעצרת השתתפו המקובל הרב יעקב עדס והרב מאיר נחמן אלחדד | תיעוד

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר חששות רבות זה הגיע: גג האוהל סמוך לקבר רחל ששימש ללימוד תורה ותפילה, ובפרט לכוהנים שאינם יכולים להיכנס למתחם הקבר, פורק במוצאי השבת.

    באוהל לומדים 24 שעות ביממה אברכי הכוללים בקבר רחל אמנו במשמרות סביב השעון להצלחת כלל ישראל, ובכל בוקר נערך בו מניין כוהנים לתפילת שחרית בנץ החמה.

    למרות מזג האוויר הקר הגג פורק, והושחתו מערכות מיזוג האוויר, כשעל פי התכנית בכוונת הרשויות להחריב את האוהל עד היסוד.

    בעקבות ההתנכלות ללימוד התורה, נערכה היום אחר הצהריים עצרת מחאה באוהל שנהרס בהשתתפות המקובל רבי יעקב עדס, והרב מאיר נחמן אלחדד ששכל את שני בניו באסון מירון.

    המקובל רבי יעקב עדס זעק במחאה: "מי מסוגל לגעת בקודש? בכל הדורות ראינו שמי ששמר על התורה היא שמרה עליו, ועדיין לא מאוחר, מי שדאג לפרק יכול לדאוג שיוקם מחדש מבנה גדול וטוב יותר".

    video
    play-sharp-fill

    הרב אלחדד נשא דברים וזעק: "השם עושה דוחק כדי שעם ישראל יתחזק בתפילה, ומי שחושב שכל המאורעות שקורה בחיים זה מדרך הטבע הוא טועה, כי הכל מהשם, וצריך רק להגביר את הכח הרוחני של התורה בעולם וזה השמירה הכי טובה ונכונה".

     



    0 תגובות